2011. február 12., szombat

Tényleg szeret

hiszen aggódik.

Az úgy volt, hogy ezt a hétvégét külön töltjük (mint kiderült, egy félreértésből adódóan, hiszen én azt hittem, hogy az ő programja csak 1 napos, és elég messze van, így azt gondoltam, hogy nagyon megterhelő lenne az oda-vissza út meg még a program is... Pedig nem is, mert akár ott is alhattunk volna... Mindegy.)

Ő a lányaival disznót vágott 300 km-re és mi sem unatkoztunk. Reggel leszakadt az autóm alja, elég érdekes hangja volt. De legalább van egy beépített sebességkorlátozóm, mert csak 100 km/óra felett zörög :)

Aztán megérkeztünk a fürdő városába, ahol meg belém jöttek. Nem volt vészes, olyan volt, mintha dodzsemeznénk. Az uatóknak sem lett semmi baja. Bár a koszos kocsin még mindig látszik a másik autó rendszám táblája...

Ezt meg is írtam neki sms-ben. Többször is.

Már hazaértünk, amikor végül sikerült beszélnünk. Aggódott a drága. 2 óránként keresett.

Szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése