2011. május 14., szombat

40. házassági évforduló és egyéb nyalánkságok

Pénteken megint korán jött. Elmentünk ebédelni, majd bevásároltunk és mentünk a gyerekért, aki nagyon aranyos volt: egyből bemutatta az óvónénijének.

Majd hazamentünk, csinált nekünk eper shake-t, és felfújtuk a lufikat.

Szombaton takarítottunk, majd mentünk anyuékkal ebédelni, hogy megünnepeljük a 40. házassági évfordulójukat. Ő megcsinálta a meglepetést (rózsaszirmok, lufik, pezsgő, eper és love-zseton), majd szépen megebédeltünk. Nagy családi beszélgetés és otthoni pihenés. Kisvártatva jött a telefon, hogy nagyon meglepődtek. Ezek szerint jól sikerült. Kis pihi lett volna, ha hagyott volna, majd estefelé elnéztünk a helyi éves rendes fesztiválra. Itt is találkoztunk anyuékkal, meg még sok kedves és kedvetlen ismerőssel is.

Edda koncertről visszafelé jövet a másik sátorban meghallotta egyik kedves együttesének a zenéjét. Amíg mi dodzsemeztünk, ő ott múlatta az időt.

Aztán otthon a buli hevében az alábbi számra táncoltunk:

http://www.youtube.com/watch?v=mhBUxfa089Y

A szövege korábban már idézésre került e blogban, de szerintem maga a dal még nem szerepel itt.

Vasárnap a pihenésé és az evésé volt. Igazán nem gondoltam volna, hogy fogok valaha csinálni kókuszkockát. Szerintem egy egyik olyan süti, amit a leggusztustalanabb elkészíteni. Mindenesetre nekem viszonylag rövid idő alatt sikerült.

Egyébként nem teljesen normális a pasi. Gyakorlatilag bármire képes, hogy tessen nekem. Néztük a Közösségi háló című filmet. Megjegyeztem, hogy a nyakkendős csávó bejön nekem. Erre kötött magára egy nyakkendőt :)

Aztán este heti rendes szöszmötölés. Alapvetően nem tudok mit kezdeni ezekkel a típusú akciókkal. Hiába mondom, hogy nem, neki akkor is igen. Vajon mit kellene tennem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése