2011. február 7., hétfő

Egy újabb közös hétvége

Délután a legjobb barátnőm levelet küldött a páromnak. Hmmm.

Pénteken este nem hízlalós vacsorával vártam a szerelmemet. Megvacsoráztunk. És szépen eltelt az este. Az éjszaka egy részében a kanapén aludtam, mert horkolt a drága.

Közösen megreggeliztünk, majd elmentünk cipőt venni neki. Sikerrel jártunk, 2 cipőt is sikerült vásárolnunk. Aztán családilag elmentünk moziba. Lefoglalta már előre a jegyeket. 9-en voltunk a multiplexben :)

Aztán mentünk az anyuékhoz ebédelni. Aki persze megtömött minket. Meg sugdolóztak a hátam mögött.

Elmentünk sétálni, majd családi legózás volt.

Este film nézés - alvással egybekötve. Legalábbis részéről.

Vasárnap többnyire kettesben voltunk. Elvittem ebédelni, nagyon jót ettünk. Majd aztán elmentünk fagyizni. Persze sütizés lett, de nagyon jól esett.

Aztán meg ledagadtozott. Ház ez bizony nem esett jól. Infóim szerint az elődöm 10x annyit hízott, mint én. És nem hiszem, hogy ilyet mondott volna neki. Miért gondolja, hogy belegázolhat az önbecsülésembe?

Ja, és vezettem álmaim autóját :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése