2011. június 2., csütörtök

Félreérthető sms-t küldött

és ennek következtében nem készült el időben a vacsora. Nagy nehezen túléltük. Nagyon szép borospoharakat hozott, sokkal finomabb volt benne a bor.


Úgy érzem, hogy egyre magasabb szinten műveljük a szerelmeskedést :)

Reggel valahogy nagyon korán felébredtünk. Komolyan beszélgetünk ismét. Szóvá tette, hogy rosszul érintette az, hogy folytattam a tabletta szedését. Elmondtam neki az érveim, remélem, el tudja őket fogadni és tud velük azonosulni. Azon viszont meglepődtem, hogy a szentendrei ház-téma másképp van napirenden, mint ahogy azt korábban megbeszéltük. Vajon mi lehet ezzel a célja?

A beszélgetés után reggelit csinált, majd együtt indultunk munkába. Kicsikém vele akart menni az oviba, de ő visszautasította. Nem is tudtam mire vélni. Szerintem nem volt szerencsés, hiszen az utóbbi időben a gyereknek voltak vele gondjai és most végre közeledett. Végülis, ő tudja, hogy mit miért csinál. Én ebbe nem szólhatok bele. De örülnék, ha mélyebben belegondolna bizonyos dolgokba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése