2011. február 23., szerda

Békéltető tárgyalás

Bizony, elég bonyolultan indult ez a mai este.

Titokban szervezte a programot. Sajnos időközben .kiderült, hogy az eredeti időpontban dolga lesz, így átvettem az irányítást. Sikerült előrehoznom az időpontot, a következő előadásra:

http://www.hevesisandorszinhaz.hu/bemutatok/bemutatok/9/primadonnak

A hangulat nem volt nagyon jó az előző napok feszültsége miatt, de azért megpróbáltuk jól érezni magunkat. Az előadás nagyon aranyos volt. Könnyed, romantikus, szórakoztató.

A darab után meghívott vacsorázni. Már a vacsi elején elég magasztosra emelte a hangulatot. Elmondta az érzéseit és a véleményét a kapcsolatunkról. Egy ilyen monológnak a vége lánykérés szokott lenni. Még jó, hogy nem tette meg, mert úgy pofán vágtam volna, hogy mindketten megemlegetttük volna.

Aztán hazamentünk. Otthon szembesült azzal, hogy a közös képeink le vannak forgatva. Nagyon szíven ütötte a dolog. De el kell fogadnia a magyarázatomat: azért fordítottam le őket, mert nem akartam látni és nem akartam folyton szembesülni a kudarcommal.

Bár nem gondolom, hogy a szex megoldás volna mindenre, mégis azt gondolom, hogy a tegnap éjszaka ide vonatkozó része elég sokat dobott a hangulatunkon. Utána még sokat beszélgettünk. Én adok időt Neked (bár nem tudom, hogy mire kell). Én pedig a következőt kérem Tőled:
http://www.youtube.com/watch?v=vyJ6h66Bty0

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése