2011. február 13., vasárnap

Annyira tudtam

hogy találkozik a volt feleségével.

Az egész hétvége nem sikerült valami jól. Tök rossz érzésem volt végig. Amikor mondta, hogy hol volt péntek este, láttam, ahogy találkoznak.

Elegem van már ebből az egészből. Én miért teszek meg mindent? Ő miért nem gondolja végig, hogy melyik cselekedetének mi lehet a következménye?

Soha nem fog megjavulni. Ő, anyuci jó kisfia. Aki csak akkor jó, ha anyukája ott van. Egyébként meg megy a saját feje után és nem számít semmi, csak az ő hedonizmusa. És itt nem csak rólam van szó.

Én nem akarom megnevelni. De szenvedni sem szeretnék ebben a kapcsolatban. Sok mindent tolerálok, és óriási szabadságot adok minden emberi kapcsolatomnak legyen szó szerelemról, barátságról vagy akár a gyerekemről. De nem szeretem, amikor feszegetik a határokat. És azt pedig nem tűröm, hogy ezzel visszaéljenek.

Ezt így nem tudom és nem is akarom csinálni. Ráadásul nem minden célunk közös.

Jól elleszek én a gyerekemmel. Ő még egy darabig nem csap be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése